divendres, 12 de juny del 2009

Xiuxiueja'm

-Xiuxiuejar, és una bonica paraula. A mi sempre que em demanen que els ensenyi a dir alguna cosa en català, els ensenyo "xiuxiuejar"...

-Per què?

- Perquè xiuxiuejar és tendra i dolça. Sona bé. A més a més, al pronunciar-la, sembla que estiguis xiuxiuejant. I podem estar contents, que ben poques persones de fora la saben pronunciar bé.

- N'hem d'estar contents?

- Sí, perquè la màgia del xiuxiuejar és nostra, i només nostra...

- I a tu t'agrada, xiuxiuejar?

- Per què et penses que ensenyo la paraula xiuxiuejar?

- No ho sé... et fa gràcia, no?

- Sí, però si te n'adones, portes una bona estona xiuxiuejant-me. No et sembla? M'agrada xiuxiuejar, però també m'agrada que em xiuxiuegin...

- Jo, xiuxiuejar? Ara?

- I doncs? No veus que un xiuxiueig és molt més xiuxiueig que un susurro, per exemple?

- Sí, és clar...

- Doncs xiuxiueja'm.
- Xiuxiuejar... sí, és una bonica paraula. M'agrada.

1 comentari:

ABEL ha dit...

MOLT WAY EL TEU BLOC!!!!

Ténnlaço al meu bloc Gubii!!!