dilluns, 11 de febrer del 2008

Inici de temporada

Fa un cert temps, que el meu pas pels blogs va en augment, i avui, tarda de poca feina, mirant un blog m’ha vingut al cap el record d’una persona dient-me: bé, ja estarem en contacte, Gubi... t’hauràs de crear un blog per tenir-nos al corrent de tot.

I mig any després sembla que m’he mig decidit a crear-me un blog. No estic massa segura de la continuitat d’aquest, però es diu que la intenció és el que compta.

Aquest blog, doncs, em servirà per evadir-me una mica de tot el que m’envolta i no sentir-me tan sola. Hi escriuré tot el que em passi pel cap dia rere dia encara que mai hagi estat gaire partidària de les declaracions de principis, ni d’expresar el que penso... sóc més aviat d’aquell tipus de persones que s’ho guarden tot dins, i algun dia o altre exploten (o bé pel cap o per la pota).

I res més. Aquest és el primer gra de sorra que he aportat al món dels blogs, i espero que d’aquí en pugui sortir alguna cosa de profit.